mandag 25. januar 2010

Blogcandy hos Mettepip


Mette feirer over 20 000 besøkende i bloggen sin med denne flotte blogcandyen! Ikke rart det har vært så mange innom der, hun er fantastisk dyktig, og lager de nydeligste kreasjoner! Jeg er så heldig å være på faste treff med Mette, og får se mye av det hun lager på ordentlig, og det er virkelig inspirerende!! Jeg vet ikke om noen som lager tingene så gjennomført som det hun gjør! Alt som blir laget er gjennomført ned til den minste lille detalj!! Gleder meg til hver gang jeg ser det er noe nytt i bloggen, her er det masse inspirasjon å hente!

1 kommentar:

mettepip sa...

Tusen, takk for veldig hyggelige ord Malin! Jeg blir jo også veldig inspirert av deg også vet du. De lekre blomsterkomposisjonene dine blant mye annet. Inger er vel så god på rosa som du!
Hyggelig at du vil være med på feiringen min, og jeg har lagt to lodd i potten her;)
Gleder meg til å møte deg og lille søte William på lørdag!
klem fra
Mette